Mám dost devadesátých let, když:

27.07.2012 14:05
  1. se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnnou troubu.
  2. se ptám svých kolegu vedle u stolu e-mailem, zda mají chuť jít na pivo a oni odpoví e-mailem "O.K. Dej mi ještě pět minut".
  3. mám 15 různých telefonních čísel, abych se dovolal svoji tříčlenné rodině.
  4. denně v práci hovořím s lidmi z jiného kontinentu, ale ještě jsem si letos nepopovídal se svým sousedem.
  5. si koupím nový počítač a za týden je zastaralý.
  6. důvod, proč ztrácím kontakt se svými přáteli je, protože ovládám jejich e-mailové adresy.
  7. již neznám tarif za poštovní známku.
  8. většinu vtipu, které znám jsem četl v e-mailech.
  9. uvádím jméno firmy, když jsem večer doma a zvednu telefon.
  10. z domova se pokouším volat pres nulu.
  11. jdu do práce za tmy a za tmy se i vracím domu. A to i v létě. Dovolenou si již léta vybírám z přesčasu.
  12. mí rodiče o mně říkají: "pracuje s počítačem".
  13. poznám své děti jen diky fotkám, které leží na mém pracovním stole.
  14. čtu si tento článek a neustále přikyvuji.
  15. právě přemýšlím, komu můžu tuto zprávu dále poslat. Už nepřemýšlím, prostě jsem zadal vaše adresy.
     

—————

Zpět


PC a já