Nový sprievodca dopravným značením

30.07.2013 11:32

 

 

 

Raz som šiel  na bicykli

po známej ceste

a uvidel som za plotom

ležiacu ženu.

 

 

 

 

 

 

Náhle som videl tú dieru,

 to jej krásne lemovanie,

začalo mi to stúpať

a myslel som len na jedno.

 

Začal som na nej pracovať

a už sme sa váľali .

Roztiahla jednu nohu

a potom hneď druhú.

 

 

 

 

Vložil som ho

a rozdali sme si to dokola.

Dokonca niekoľkokrát.

Pochválila ma  za moju veľkosť

 

 

a hmotnosť.

Tam a späť to šlo najskôr

pomaličky,

ale potom sme frčali

 

 

 

 

 

 

 

 

 

obrovskou rýchlosťou

a v rôznych polohách.

Keď som videl, že nie je cesta späť

a bola naplnená až po okraj,

 

 

 

 

 

náhle zvrieskla STOP.

Upozornila ma,

že neberie žiadne pilulky

a že je nakazená.

 

 

Prehlásila, že som zviera

a moje vzrušenie opadlo.

Za 9 mesiacov mi volala z pôrodnice.

 

Bol som otcom.

Môj svet sa zrútil.

Teraz chodím

pešo.

Vozím sa električkou

 

 

 

a autobusom.

Na bicykli sa radšej nevozím.

Nikde už nezastavujem,

neberiem telefóny,

 

 

 

 a robím hluchého.

Nikdy už nezahnem,

aby som neklesol tak hlboko

a takto nedopadol.

 

—————

Zpět


PC a já